Prowadzenie obsługi prawno-podatkowej nie jest czynnością jednostronną wykonywaną tylko przez doradcę podatkowego. Doradca zrobi wszystko, aby sprawy Państwa firmy były prowadzone fachowo, ale nie osiągnie nic, jeśli Państwo nie będziecie mieli czasu na współpracę. Aby zoptymalizować działalność podatkową, doradca musi na bieżąco otrzymywać informacje mające wpływ na cały proces.
Jeżeli brakuje Państwu czasu na kontakty z kancelarią, proszę wyznaczyć osobę odpowiedzialną w Państwa firmie. Należy wówczas przedstawić doradcy sugestie i zakres, w jakim będzie mógł liczyć na pełnomocnika oraz należy wskazać, jakie sprawy powinny być konsultowane z Państwem.
Terminowe dostarczanie dokumentów do kancelarii to podstawa. Tylko wtedy doradca będzie mógł w odpowiednim czasie zareagować czy skorygować niektóre rozwiązania, a przez to zaoszczędzić Państwa pieniądze. Terminy urzędów skarbowych są nieprzekraczalne, a ich niedotrzymania wiąże się z sankcjami dla podatnika. Przynosząc dokumenty w ostatniej chwili, utrudnia się pracę doradcy.
Dostarczane do kancelarii faktury i dokumenty muszą być dobrze opisane (np. kupując środek trwały należy zaznaczyć, gdzie on będzie użytkowany, w jakim celu itp.) Podczas wizyty w kancelarii można skonsultować pewne decyzje, uzyskać poradę, oszacować ryzyko określonego działania.
Konsultujcie Państwo z doradcą ważne decyzje, inwestycje związane z kosztami, przed przystąpieniem do realizacji umów. Doradca wskaże najkorzystniejsze rozwiązanie z podatkowego punktu widzenia i podpowie, jaki wariant wybrać (termin rozpoczęcia inwestycji, decyzje kredytowe, zakupy leasingowe, remont, modernizacja).
PROSZĘ PAMIĘTAĆ !!!
- Jakość obsługi, a tym samym optymalizacji podatkowej firmy, zależy od dobrej współpracy między klientem a kancelarią.
- Jeżeli planujecie Państwo inwestycję, poproście nas o radę.
- Nie zostawiajcie ważnych spraw na ostatnią chwilę.
Wzajemne zaufanie jest podstawą udanej współpracy !!!